13 Apr 2015

Tekenang dan mengenang LRT

Dlm bln lps cmtuh, kwn aku dlm grup WA ada tya,
Ehhh korg pnh tak terhimpit ms duduk dlm lrt
Mksudnya org kirikanan kita big size, so kita mcm jadik inti sandwich kt tgh2 tuh...gituh!

Hamboiii kemain ckp org kirikanan kita big size konon
Pdhal diri sndri nie pon makin big bigger n biggest size dr ari ke ari!!
Takpe, diri kita punya big size kita citer len kali ye! hahahahah
Nmpk x kemain kona baring nk tutup keaiban big size diri sndri!


Ok back to my fren punya question..
OK, Sng citer isu nya bila org kiri kanan yg duk sblh kita tuh bigger size dr kita,

time tu rs nya kwn aku tuh dlm lrt, tgh duduk terkepit antra org kirikann dia so dia trus laaa tya kmi...
so aku jwb laaa pnh!! sbb mmg pnh pon!

Meh aku citer

Plg aku ingt ms aku commute daily dr msjd jamek ke kelana jaya time keje Giant dolu
Ms tuh aku prgnt sarat perut dh abis stretch gtu

Aku duk kt tengah seat yg tiga tuh
Smpi satu stsn, org sebelah aku bgn
Pastuh yg ganti org tuh utk duduk plak kemain big size
Lelaki plak tuh...

Mmg laa rs x selesa tp nk wat cmne kn
ms tu mmg bhgn tepi perut aku yg mmboyot tuh rpt giler dgn tepi perut dia
Hoiiiii geli plak nk mmbyg kn skang! x senon rs!

Tetiba ,bby aku (Miq) dok menendang bhgn tepi n tetiba that guy tya aku,, eeehhh the baby is kicking just now right?
Wahhh very active baby ya!

Kauuuu rasa???
Aku rs malu gilerrrrr oiii!
Punya laa rapat sendat smpi tahap ko bole rs movement bby dlm perut aku!!!
Eeeehh tp x plak dia nk bgn, aku yg rasa kebas muka serba salah taktentu arah time tuh! huhuu
Agaknya masa tuh bby pon rs apsal terhimpit mcm ns impit plak tetiba nie so dia punya reflex action trus tendang tepi tuh sekuat2 ati!! kot laaa kan! hahahaha

Moral of the story, klu rs ruang/seat tgh tuh mcm x mngizinkn ko duduk, sila laa berdiri jek ye supaya tak mendatangkan keaiban dan ketidaktentuarahan org yg duduk sblh kita...

Sekian

Mode: rindu plak rs nk naek LRT oiiii!!






No comments:

Post a Comment